11. Հանրային ծառայությունների հետադարձ կապի ապահովում
Հանձնառության սկզբի և վերջի ամսաթիվ | 01.2019 - 08.2020 |
Լիազոր մարմինը | Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ |
Լիազոր մարմնի պատասխանատու անձը | Լեոնիդ Ավետիսյան |
Պաշտոնը, վարչությունը | «ԷԿԵՆԳ» ՓԲԸ-ի տնօրեն |
էլ. հասցեն | leonid.avetisyan@ekeng.am |
Հեռախոսահամար | +37460464501 |
Այլ շահագրգիռ մարմիններ
Այլ շահագրգիռ պետական մարմիններ
Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարություն, Պետական կառավարման մարմիններ
Քաղաքացիական հասարակություն, մասնավոր հատված
ՄԱԶԾ հայաստանյան գրասենյակ,
ՏՏ և ՀԿ կազմակերպություններ
Կարգավորման ենթակա խնդիրը
Հանրային ծառայությունները հազվադեպ են մշակվում քաղաքացու անմիջական մասնակցությամբ և նրա կարիքների հիման վրա։ Քաղաքացին չունի ծառայությունների վերաբերյալ կարծիք հայտնելու կամ բարելավումներ առաջարկելու գործուն մեխանիզմ։ Էլեկտրոնային կառավարման ռեսուրսներում առկա հետադարձ կապի մեխանիզմները թույլ չեն տալիս համակարգված տեղեկություն հավաքել քաղաքացու կարիքների և կարծիքների վերաբերյալ։ Հավաքագրված տեղեկությունը չի անցնում համակարգված մշակում, որպեսզի փոխանցվի որոշում կայացնողներին, և հետագա քաղաքականությունը հիմնված լինի փաստերի և կուտակված գիտելիքի վրա:
Հնարավորություն տալ քաղաքացիներին պարզեցված հետադարձ կապի միջոցով գնահատելու իրենց մատուցված հանրային ծառայությունները, ինչպես նաև ներկայացնելու առաջարկություններ դրանց վերաբերյալ, ինչը կնպաստի մասնակցայնությանը և հանրային ծառայությունների որակի բարելավմանը։ Գնահատումն իրականացվում է թե՛ քանակական, թե՛ որակական չափորոշիչներով (օր.՝ որքա՞ն է տևել ծառայության մատուցումը և որքանո՞վ է քաղաքացին բավարարված ծառայությամբ)։
Քաղաքացի-պետություն երկխոսության համար հատկապես կարևոր է յուրաքանչյուր օգտատիրոջ ակտիվ մասնակցությունը ծառայությունների մշակման և գնահատման փուլերում: Օգտատերերի կարծիքի հավաքագրումը ոչ միայն նպաստում է հանրային մասնակցության բարելավմանը, այլև կարճաժամկետ կտրվածքում թույլ է տալիս գործադիրին բարելավել տրամադրվող հանրային ծառայությունները՝ հիմնվելով անընդհատ հետադարձ կապի արդյունքների վրա։
Հաշվետու և մասնակցային հանրային կառավարումը որպես ժողովրդավարական կառավարման և տնտեսական զարգացման առանցքային գործոն ճանաչելը համահունչ է ինչպես վերջերս մշակված` ՄԱԿ-ի կայուն զարգացման նպատակների, այնպես նաև Եվրոպական հարևանության (ԵՀ) քաղաքականության սկզբունքներին: Առանցքային դեր ունի քաղաքացու մասնակցությունը հանրային կառավարման ոլորտում, մասնավորապես, հանրային ծառայությունների մշակման և մատուցման գործընթացում հաշվետվողականություն ապահովելու առումով: ՍԻԳՄԱ-ն ԵՀ-ի հետ սերտ համագործակցությամբ մանրամասն սահմանել է հանրային կառավարման առանցքային ոլորտներից յուրաքանչյուրը «Հանրային կառավարման սկզբունքները. շրջանակ ԵՀՔ երկրների համար» փաստաթղթում:
Այս փաստաթուղթն ամրագրում և կարևորում է քաղաքացու անմիջական մասնակցությունը հանրային ծառայությունների գնահատման և հետադարձ կապի ապահովման գործում և լինելու է ՀՀ հանրային ծառայությունների գնահատման հիմնական ուղենիշը առաջիկա տարիներին:
Հիմնական նպատակը
Հանձնառությունն ունի երկու ասպեկտ․ նախ՝ քաղաքացին ստանում է մասնակցության մատչելի գործիք՝ հանրային ծառայություններն ամենօրյա ռեժիմով մշակելու և գնահատելու համար, երկրորդ՝ գործադիրն ունենում է քաղաքացիների գնահատականի և վերհանած խնդիրների համապարփակ մշակված պատկեր՝ տվյալների վիզուալիզացման միջոցով, ինչը հնարավորություն է տալիս ավելի տեղեկացված և տվյալների վրա հիմնված որոշումներ ընդունելու։
Գործադիրն ստանձնում է պատասխանատվություն՝ արձագանքելու և համապատասխան լուծումներ տալու հանրային ծառայությունների վերաբերյալ քաղաքացիների կարծիքներին և վերհանած խնդիրներին։
Գնահատվող ծառայությունների ցանկը և ծավալը կհստակեցվեն հանձնառության նախնական փուլում արվող հետազոտության միջոցով։
Պարտավորության հակիրճ նկարագրությունը
Գործարկել հանրային ծառայությունների վերաբերյալ հետադարձ կապի առցանց հարթակ, որը թույլ կտա հավաքագրել, տեսակավորել և վերլուծել քաղաքացիների գնահատականները և առաջարկները։
Մշակել մարդակենտրոն և մատչելի հարթակ, որը կխրախուսի քաղաքացիների մասնակցությունը հանրային ծառայությունների մշակման և գնահատման գործընթացում։ Միատեղել քանակական և որակական արձագանքի հավաքագրումը։
Գործող առցանց հարթակներից մեկում ինտեգրել/ ստեղծել քաղաքացիների գնահատականների հավաքագրման, տեսակավորման և վերլուծության գործիք։
ԲԿԳ ո՞ր մարտահրավերից է բխում պարտավորությունը
Հանրային վստահության բարելավում, հանրային մասնակցության խթանում:
Համապատասխանությունը ԲԿԳ արժեքներին
Հանրային ծառայությունների բարելավում, հանրային օրինավորության և մասնակցության խթանում:
Հավակնություն
Հանձնառությունը թույլ է տալիս առաջին անգամ ստեղծել ուղիղ հաղորդակցային հարթակ՝ հանրային ծառայությունների վերաբերյալ քաղաքացու ընկալումը և գնահատականը հավաքագրելու, մշակելու և փաստահեն քաղաքականության պլանավորման համար օգտագործելու համար:
Պոտենցիալ ազդեցություն
Իրականացման կարգավիճակ
ՄԱԿ-ինպատակներ
16.7 Ապահովել որոշումների կայացման արձագանքող, ներառական, մասնակցային և ներկայացուցչական գործընթաց բոլոր մակարդակներում